Valutor:

Hem >  Vanliga frågor >  Vanliga frågor

Vanliga frågor

1. Hur gör man ett köp?
När du har hittat en produkt, välj din egen storlek och klicka på ökningen diagrammet knappen under varje artikel. Granska varor i din varukorg genom att klicka shopping länken kundvagn programvara mot toppen av sidan. Du kan ta bort objekt från din varukorg. Klicka på Checka ut för att slutföra din beställning.

2. Är dina objekt i lager?
Faktiskt, men då och då tillgängligt lager kan minska på grund av den utmärkta demand.If av någon anledning en bra slut produkt fortfarande visas och du har kompenserat kommer vi att kontakta en person så snart som möjligt samt återbetala . Hoppas din förståelse.

3. Erbjuder ni grossistförsäljning?
Ja, det gör vi. Om du vill ha grossist, se till att du kontaktar kundtjänst, kommer de att berätta vad exempel på rabatt du kan njuta i enlighet med transaktionen quantity.Spend mindre pengar och frossa i Nike skor.

4. Hur kommer du att leverera mina objekt? och hur kan man veta köpstatus?
Vi maily sända vid EMS, det är säkert, efter att ha levererat, kommer vi att förse dig med den övervakning No via e-post, kommer det att ta ytterligare 7-9 gånger för att arraive dig. Du kan följa din beställning står på nätet.

5. Hur kan jag göra en beställning på nätet?
Klicka på det objekt du vill köpa, välj dimension och färg krävs efter det klickar ökar kundvagn. Du kan inkludera ytterligare produkter.

6. Kan en in olika adresser för fakturering och leverans?
Du kan ange olika adresser för fakturering samt leverans med avseende på inköp online. Alla meddelanden om din beställning och återbetalning kommer att e-postas till faktureringsadressen anges. Produkten är dock, kommer att levereras till själva leveransen hantera, vanligtvis via e-post.

7. Vad är fraktkostnaden teknik och hur lång tid det kommer att ta?
Internationell sjöfart är främst hanteras via Express vanlig post service (EMS) organisation. Vanligtvis skulle det ta 5-7 gånger för att komma fram till dig. Ibland kan det finnas mindre förseningar på grund av stora krav, semester eller trög seder smälta, men din beställning kommer alltid att levereras inom 1 vecka. Vi har etablerat goda romantisk relation och samarbete med EMS Company under flera år. Det är därför du kan njuta av stor rabatt erbjudande här.

8. Jag söker Nike skor som inte är noterade på din webbplats kan du ge dem?
Om du letar efter Nike skor vi lista inte på vår site.Please klick kontakt med oss ​​med en bild, serienumret eller modellnumret på objekten. Ju fler detaljer du angav, desto lättare och snabbare för oss alla hitta varorna i fabriken.

9. Kan en byta eller annullera en beställning?
Att utbyta eller avbryta en beställning som gjorts i vårt system, kontakta oss via e-post inom 2 dagar när du lagt en beställning, kommer du bli ombedd att lämna ordern är mängden tillsammans med faktorer uppsägningen. Vänligen medveten inom 2 dagar, eller om du köper skulle sändas ut.

10. Hur man kan få en rabatt?
Från tid till annan kommer vi att köra en Rabatten eller unik frakt ge, men vi kan inte erbjuda individuell rabatt utanför dessa kampanjer. Men vi strävar efter att ge dig de bästa produkterna till de mest rimliga priser. Produkter som är mer begränsad, specialutgåvor, eller svårt att hitta vanligtvis ha ett något högt pris än skorna du kan köpa på någon affär.

11. Exakt vad betalningsmetoder accepterar ni?
Vi accepterar MasterCard samt VISA. Du kan se att vår webbplats är garanterad och kodas av SSL när du ombeds ange din information genom beställning. Din beställning kommer att förfinas tryggt och säkert.

12. Kan jag ändra min leveransadress efter min beställning har skickats?
Vi är tyvärr inte omdirigera beställningar när dina objekt har skickats. Se därför till att du ger en lämplig leveransadress för de angivna leveranstider.

payment